FILOZOFIA A POSTUPY
02.10.2014

..

Ako schudnút Nezanedbatelnou súcastou chudnutia je aj tréning. Úloha tréningu je v spálení kalórií a zvlášt spálení a využití energie, ktorá sa nám usadila v tele v podobe tukových zásob. Na to, aby došlo k spalovaniu tukových zásob je nevyhnutné aj prispôsobit tréning, tréningové zataženie, tréningovú intenzitu a druh tréningového zataženia. Najlepší na odbúravanie tukov je kardio tréning alebo inak povedané aeróbny tréning. Je to druh tréningu, pri ktorom intenzita zataženia nie je príliš vysoká a mali by ste tento druh zataženia vydržat vykonávat relatívne dlhší cas. Spodnú hranicu by som mohla stanovit na 25 až 30 minút a hornú hranicu na 60 až 80 minút. Cím dlhšie vydržíte, tým viacej kalórií spálite. Patrí sem beh, chôdza (myslím intenzívny powerwalking), plávanie, korculovanie, bicyklovanie. Na to, aby sme si vypracovali pekné brucho je dôležité aj jeho precvicenie. Treba si uvedomit, že ako svaly brucha, tak aj svalstvo celého tela má schopnost adaptovat sa na zataženie, to znamená, že sa treba vyvarovat jednotvárnemu, stereotypnému tréningu a výberu cvikov. Dôležitá je obmena cvikov a využitie viacerých alternatív cvicenia.Kruhový tréningKruhový tréning je výborná cesta na zlepšenie flexibility - ohybnosti, sily a vytrvalosti, a teda aj vytrvalosti v sile. Formát kruhového tréningu využíva súbor 6 až 10 cvikov, ktoré sú odcvicené jeden po druhom. Cviky sa cvicia v jednom kruhu za sebou bez prestávky. Každý cvik má urcený pocet opakovaní alebo vopred stanovený cas. Celkový pocet sérií kruhového tréningu pocas jednej tréningovej jednotky sa pohybuje od 2 po 6. Závisí to od úrovne daného cvicenia (zaciatocník, mierne pokrocilý, pokrocilý), podla toho v akej fáze sa práve nachádzate (sútažné obdobie, prípravné obdobie) alebo aký ciel ste si stanovili.


Diskusia + Pridať komentár