Zacvičte si ..

Predplaťte si 10 tréningov s osobným trénerom
Vypracovanie výživového plánu

Osobný tréner

Monika Korbová
Tvorba tréningových plánov s inštruktážou

Tréningy pod vedením osobného trénera sú vhodné pre mužov i ženy a sú zamerané na:

  • formovanie postavy
  • chudnutie
  • naberanie svalovej hmoty a sily
  • zlepšenie kondície a celkovej pohyblivosti.

Individuálny tréningový plán je zahrnutý v cene tréningov, ktoré trvajú približne 60-90 minút. S osobným trénerom získate nie len motiváciu k lepším výsledkom ale taktiež sa naučíte správnym návykom aby ste si svoju dokonalú postavu udržali aj naďalej. Aby bol osobný tréner naozaj osobný, musíte sa spoločne dohodnúť na cieľoch, priebehu a čase tréningov. Kvalitný tréningový plán musí zohľadnovať vaše individuálne potreby, zdravotný stav, úroveň pohybovej zdatnosti.


Cvičenie SM-systémom

Monika Korbová
Preventívne a rehabilitačné cvičenia SM systémom

SM-systém je výber cvikov, ktoré aktivujú svalové reťazce, ktorých hlavnou funkciou je sťahovať obvod tela a vytvoriť svalový korzet. Takto vzniká sila smerom hore, ktorá vzpriamuje chrbticu a uvolňuje stlačené medzistavcové platničky.

Sila nahor vzniká aktiváciou svalových reťazcov usporiadaných do špirál na povrchu tela. Túto významnú funkciu pre chrbticu majú špirálové svalové reťazce iba za konkrétnych podmienok. Nieje preto jedno, čo a ako cvičíme. Pre cvičenie, ktoré chrbtici prospieva je dôležitá pozícia tela, charakter cviku, použitá sila, rýchlosť prevedenia, dĺžka a intenzita cvičenia.

Cvičenie je vhodné:

  • ako súčasť rehabilitačného plánu a liečby ochorení chrbtice, predovšetkým pri poškodení medzistavcových platničiek
  • pri ochoreniach krčných medzistavcových platničiek (cervikokraniálny syndróm, instabilita chrbtice...)
  • pri deformujúcich dorzopatiách (kyfóza, lordóza, skolióza, spondylóza...)
  • pri dorzalgii (bolesť dolnej časti chrbta, hrudnej chrbtice...)
  • pri artróze
  • pri ochorení kĺbov (vbočený palec nohy, plochá noha, vnútorné poruchy kolenného kĺbu)
  • pri poškodení ramenného kĺbu
  • pri syndróme hypermobility
  • pri poruchách nervovej a svalovej sústavy tela (závrať, bolesť hlavy, migréna, tenzný tip bolesti hlavy)

Výhodou je jednoduchosť, možnosť presne dávkovať a schopnosť cvičiť denne v domácom prostredí. Už po týždni cvičenia budete stáť vzpriamenejšie, Vaše telo sa bude ľahšie pohybovať, zníži sa napätie a bolesť popozdĺž chrbtice, alebo časom celkom vymizne.

UŽ PO TÝŽDNI CVIČENIA SA MOŽETE CÍTIŤ LEPŠIE!


Výžíva a stravovanie

Monika Korbová
Poradenstvo v oblasti racionálneho stravovania a tvorba jedálnych lístkov

Vypracovanie výživového plánu, podľa aktualizovanej databázy potravín z hľadiska príjmu nutričných živín, zdravotných indispozícií, zásad dietológie a individuálnych potrieb (na základe informácií zo vstupného formuláru).

Bielkoviny prijímame formou chudého a červeného mäsa, strukovín (sója, fazuľa, hrach, šošovica), vaječných bielkov, tvarohu, tvrdých syrov a proteínových nápojov. Prijímame ich v množstve 2,5 - 3,5 g na kg hmotnosti, pričom ich maximálny obsah v jednej dávke môže dosiahnuť 45g. Množstvo bielkovín nad touto hranicou je pre organizmus už nestráviteľný a tiež nadbytočne zaťažuje pečeň.

Sacharidy prijímame vo forme ryže, zemiakov, cestovín, ovsených vločiek, pekárenských výrobkov z celozrnnej múky, ovocia, zeleniny, medu a sacharidovo-proteínových koncentrátov. V praxi sa používajú sacharidy na vytvorenie energetických zásob pre tréning a na zacukrenie po tréningu s cieľom obnoviť svalový glykogén a napomôcť regenerácii a tým rastu svalových vlákien (zabudovávanie bielkovín).

Tuky prijímame v mlieku, rastlinných olejoch a vaječných žĺtkoch. Z hľadiska výživy v kulturistike sú dôležité tie tuky, ktoré obsahujú esenciálne mastné kyseliny.


Funkčný a bežecký tréning a regenerácia

Michaela Popadičová
Tréning podľa trénerskej školy Petra Stacha

Osobné tréningy pri ktorých využívam získané poznatky z absolvovaných kurzov Trénerskej školy Petra Stacha: FUNKČNÍ TRÉNING a BEŹECKÝ TRÉNING a REGENERÁCIA.


Skupinový tréning METAFIT

Michaela Popadičová
Bodyweight training

Je to časovo nenáročné cvičenie max.25 minút, vysoko intenzívne ale veľmi efektívne pretože sa využíva HIIT systém pri ktorom sa zvýši metabolizmus. Cviky sú funkčné, viacklbové, precvičí sa celé telo zapojeným veľkých svalových skupín. Využíva sa kombinácia silového cvičenia, plyometrie, dynamiky a core posilnenia. Pri tomto cvičení nedochádza k úbytku svalovej hmoty práve naopak zachová sa prípadne sa zvýši. Je určený pre všetky vekové skupiny, fitness levely, mužov, ženy, štíhlych či ľudí s nadváhou.


Osobný tréner a certifikovaný výživový poradca

Mgr. Zdenka Borzová

Najlepšou cestou ako začať byť spokojná sama so sebou je nájsť rovnováhu medzi vhodnou telesnou aktivitou a vhodným zložením vlastného jedálnička.

V rámci výživového poradenstva poskytujem:

  • Osobné konzultácie
  • Podrobnú telesnú diagnostiku na meracom prístroji Tanita
  • Zostavenie podrobného stravovacieho plánu na mieru - na základe telesnej diagnostiky, zdravotného stavu, a špecifických požiadaviek klienta
  • Poradenstvo pri redukcii telesnej hmotnosti a naberaní svalovej hmoty
  • Poradenstvo vo výžive detí a tehotných žien

V rámci osobného trénerstva poskytujem:

  • Všeobecné informácie ohľadom stravy a cvičenia
  • Vypracovanie tréningového plánu
  • Vedenie tréningov u začiatočníkov aj pokročilých cvičencov


Chcete obdarovať svojich blízkych?

Venujte mesačnú darčekovú poukážku do fitnescentra s osobným trénerom.

Cena poukážky zahŕňa:
  • mesačnú permanentku do fitnescentra
  • 11 tréningových hodín s profesionálnou trénerkou
  • výživové poradenstvo
  • zhotovenie tréningového plánu
  • meranie na medicínskej váhe (podiel kostrového svalstva a telesného tuku, BMI index, výpočet bazálneho metabolizmu, hmotnosť)
PREDPLAŤTE SI 10 TRÉNINGOV S OSOBNÝM TRÉNEROM!
  • nápoj počas tréningu
  • meranie na medicínskej váhe (podiel kostrového svalstva a telesného tuku, BMI index, výpočet bazálneho metabolizmu, hmotnosť)
  • výživové poradenstvo
  • profesionálne vedenie tréningu s ohľadom na individuálne potreby klienta
  • diagnostika Ph organizmu
Nedajte šancu bolesti

CVIČTE SM SYSTÉM!

  • kondičný tréning na zlepšenie fyzickej výkonnosti
  • predchádzanie preťaženia, degenerácií chrbtice a veľkých kĺbov
  • prevencia a liečba porúch veľkých kĺbov
  • opakujúce sa vyskočenie platničky
  • skolióza, lordóza
  • regenerácia vnútorných orgánov
Chcete schudnúť, pribrať, alebo zmeniť svoje stravovacie návyky na zlepšenie životného štýlu?
Vypracovanie výživového plánu, podľa aktualizovanej databázy potravín z hľadiska príjmu nutričných živín, zdravotných indispozícií, zásad dietológie a individuálnych potrieb.